sobota, 14 lipca 2012

Program tv - czyli co obejrzeć w weekend?

Hey, hi, hello!
Weekend mamy pochmurny i deszczowy,więc zamiast roweru wybieram filmy. Jeden rzut oka na program telewizyjny i już wiem, że coś dla siebie na pewno wybiorę. Może i Wy się na COŚ skusicie?

Piątek - co prawda już za nami, ale nie był stracony, a to wszystko za sprawą niezastąpionego alekino+, które uraczyło nas rewelacyjnym polskim filmem "Dzień Świra" w reżyserii Marka Koterskiego i mniej rewelacyjnym horrorem (z cyklu: "skoro już siedzę, to obejrzę"). Sami-wiecie-o-czym-mówię.

Sobota - przed nami: "Wróg publiczny" z Willem Smithem (o 20:25 na Jedynce), dla wytrwałych "Vanilla Sky" z Tomem Cruisem (o 23:55 na Jedynce). TVN proponuje (po raz kolejny) wysoko oceniany  "Prestiż" z trio: Bale, Jackman, Johansson (22:05, moja recenzja - już wkrótce).
Plus dla tych, którzy jeszcze nie widzieli: przyzwoite "Pod słońcem Toskanii" (19:05, HBOComedy), średni "Dom snów" (20:05, Canal+Film) oraz wybitne "Skazani na Shawshank" (23:20, alekino+).
Osobiście wybiorę (może) jedynkową propozycję z Willem Smithem. Albo nic.

* dla fanów "Gry o tron" (dla mnie, dla mnie!!!) od 23:00 do 3:30 na HBO wyświetlane będą odcinki pierwszego sezonu (sztuk pięć; 6-10)

Niedziela - dylemat: słabo oceniana "Agnozja" (toż to w końcu hiszpańskie kino grozy) o 20:00 na Canal+ czy "25. godzina" z Edwardem Nortonem (21:15, alekino+)?

A Wy co będziecie oglądać?

Do przeczytania wkrótce
Amandine

2 komentarze:

  1. oglądałam wczoraj "Prestiż" i zachwyciłam się :) moja recenzja pojawi się niedługo na moim blogu. ciekawy blog
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno przeczytam :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń