piątek, 20 lipca 2012

Movielicious!

Hola!
Jeśli tak jak ja kochacie kino hiszpańskie - na pewno znacie blog Marty "Movielicious", ukrywający się pod adresem kinofilka.blogspot.com. Dlaczego go Wam polecam? Bo sama lubię na niego zaglądać, bo świetnie się czyta, bo jest interesująco. A w dodatku odkryłam, że jesteśmy z Martą do siebie podobne, no tylko ja mam niższe statystyki na blogu, hah.



A teraz garść informacji from me to you:
Dziś (o 20:10) na alekino+ nagordzony czterema Oskarami (i dwoma Złotymi Globami) "Traffic" z Michaelem Douglasem, Benicio del Toro i Catherine Zetą-Jones. Ja się skuszę, a Wy?

Także dzisiaj odbyła się premiera "Prometeusza" w reżyserii Ridleya Scotta. Może w końcu teraz stanie się jasne czy film jest prequelem "Obcego...". Wybieracie się?

Do przeczytania wkrótce
Amandine

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz