piątek, 7 września 2012

"D" film mix

Hej,
Ufff, jak dobrze, że już piątek. Niedługo wychodzę z redakcji, spotykam się z przyjaciółką, mam weekend (i w końcu, naprawdę w końcu mogę się wyspać). Wczoraj byłam na "Zakochanych w Rzymie". Nie ukrywam, że jestem wielką fanka Woody'ego Allena, ale cóż - nie będę kłamać (nie tutaj, przynajmniej) - film mnie zawiódł. Po prostu zwyczajnie w świecie spodziewałam się po takim mistrzu kina czegoś więcej. Zacznie więcej. Były śmichy, chichy, ale był też niedosyt. Huge one. Recenzja już wkrótce na blogu. A dzisiaj mix filmów na literę "D" oraz boski (!) James Dean. I Pattinson może się schować.
Enjoy!



James Dean said that:

Snuj marzenia tak, jakbyś miał żyć wiecznie; żyj tak, jakbyś miał umrzeć dziś. 

Bycie aktorem to jedna z najsamotniejszych doli na świecie. Bycie dobrym aktorem nie jest łatwe, a bycie dobrym człowiekiem jest jeszcze trudniejsze. Nim odejdę, w obu chciałbym osiągnąć perfekcję.

Sądzę, że podstawowym celem naszej egzystencji jest poznawanie.

Satysfakcję otrzymujesz za to, co robisz, nie za efekty. 








James black&white czy w kolorze?

źródło: weheartit.com


Do przeczytania wkrótce
Amandine

P.S. It was like James Dean for sure... Wiecie z jakiej (i kogo) piosenki pochodzi ten cytat?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz