poniedziałek, 24 września 2012

"F" film mix

Hej!
Dawno mnie tu nie było. To wszystko przez moje lenistwo (i katar, to z pewnością wina kataru. I kaszlu). Napisałabym coś, ale zwyczajnie mi się nie chce. Zostawiam Was więc z filmowym, efowym mixem. Zabawa w filmowe puzzle to jedyne na co mnie ostatnio stać. Enjoy!






Jeden film powtarza się dwa razy (nieprzypadkowo). Wiecie jaki?

Eskalacja mojego dzisiejszego lenistwa wygląda tak (jedno zdjęcie + jeden cytat = to-wszystko-na-co-mnie-stać):



Śmiech jest dla duszy tym sa­mym, czym tlen dla płuc. - Louis de Funes 




Do przeczytania wkrótce
Amandine

P.S. Muszę wziąć się w garść. Macie jakieś dobre sposoby na zwiększenie motywacji?
 

6 komentarzy:

  1. Uważam, że masz świetny pomysł na tego bloga. Również uwielbiam filmy, ale nie mam na nie czasu ;( Teraz przynajmniej mogę sobie o nich poczytać. Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś słabo mi poszło rozpoznawanie tytułów... Znam tylko trzy i chyba żaden z nich się nie powtarza...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie poddawaj się! :) pozdrawiam :)

      Usuń
    2. No dobrze, mam. Z małą pomocą wujka Googla.
      Fight Club
      Forrest Gump
      Fortepian
      Filadelfia
      Flags of Fathers
      Fish Tank
      Musimy porozmawiać o Kevinie x2
      Przy czym nie bardzo rozumiem skąd się wziął tu ten ostatni tytuł. To nie miały być filmy na literę "F"?

      Usuń
    3. no właśnie "Musimy..." jest specjalnie, dla zmyłki :) dlaczego? bo tak mi się zachciało :)

      a tytuły są dobrze :) niezawodny wujek Google :) Pozdrawiam :)

      Usuń