czwartek, 13 września 2012

"E" film mix

Kalimera!
Już myślałam,że się nie uda z literą "E", ale ponieważ ja się tak łatwo nie poddaję, kowboje - udało się i powstał kolejny mix filmowy. Do tego na deser Clint Eastwood i szafa gra!


Mój ulubiony film z powyższych? Chyba "An Education" chociaż "Eternal Sunshine of the Spotless Mind" też było fantastyczne. Co Wy byście wybrali?

Daw­ne marze­nia to były dob­re marze­nia i choć się nie spełniły cieszę się, że je miałem.  

Ob­sesje nie mają po­wodów. To czy­ni je obsesjami.

Trze­ba znać swo­je możliwości.  

~ Clint Eastwood

Są takie chwile, kiedy naprawdę mocno pragnę się NIE zestarzeć. Bo na pewno nie będę wyglądać tak dobrze jak Clint.

Now&then:



Do przeczytania wkrótce!
Amandine

P.S. Jakie filmy z Clintem najbardziej lubicie? Moim faworytem jest (oczywiście) "Gran Torino" (chyba muszę napisać recenzję tego filmu, oj muszę)

6 komentarzy:

  1. ja wybieram "Eternal..." i usuwam "Eat, Pray, Love" ;)
    (i znow: co to za film pod "An Education" (ktore tez jest super)..?)

    a z filmow Clinta najwieksza miloscia palam do "Co sie wydarzylo w Madison County", to arcydzielo melodramatu !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też bym chętnie usunęła "Eat, Pray, Love" (bo to jeden z najgorszych filmów ostatnich lat), ale po prostu brakowało mi zdjęcia w rogu :)

      Pod "An Education" zamieściłam "Elenę" - rosyjski dramat w reżyserii Andrieja Zwiagincewa.

      Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. na "E" jest jeszcze
      "Entre tinieblas" Almodóvara ! (ha, u mnie znow w glowie i na blogu duzo kina hiszpanskiego...)
      i "Elizabethtown", ale tego filmu tez nie lubie... ;)

      Usuń
    3. "Entre tinieblas" Almodóvara nie widziałam (JESZCZE!), a "Elizabethtown" może i arcydziełem nie jest, ale i tak jest lepsze od "Eat..."

      Usuń
  2. Clint to jest gość..ma w sobie to COŚ..<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie! :) pozdrawiam :) P.S. świetne rymy :)

      Usuń